Vrácení zboží

Na vrácení zboží má zákazník nárok do 14-ti dní od přijetí balíčku od prodávajícího bez udání důvodu. Zboží však musí být v původním stavu (se štítkem, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod.) 

 

Jak postupovat ?

Zákazník je povinen zaslat zboží doporučeně na adresu: OC Laso - Yes, I am fashion, Masarykovo Náměstí 15, Ostrava, 702 00. Balík je nutno zaslat doporučeně, pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník. Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá. Při zaslání balíku na jinou adresu bude zásilka vrácena zpět odesílateli. 

Vrácení zboží na ostravské prodejně: Zboží zakoupené přes eshop www.yesiamfashion.cz lze vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky na kamenné prodejně na adrese: OC LASO, Masarykovo náměstí 15, Ostrava, 702 00. Nutné je mít sebou: fakturu k zakoupenému zboží, vyplněný formulář viz příloha - http://www.yesiamfashion.cz/odstoupeni.pdf. Zboží je možné na místě hned vyměnit za jiný produkt, který je vystaven na ostravské prodejně. Platbu za vrácené zboží posíláme do 14ti dnů od vrácení zboží na váš účet. 

 

Co do balíčku vložit ? 

Vytisknutý formulář, fakturu a zboží v původním stavu. 

 

Vaše platba Vám bude vrácena na účet do 14-ti dnů od přijetí balíčku na účet zákazníka. 

Reklamace

Reklamované zboží je zákazník povinen zaslat doporučeně na adresu: OC Laso Ostrava, Yes, I am fashion, Masarykovo Náměstí 15, Ostrava, 702 00. Balík je nutno zaslat doporučeně, pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník. Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá. 

 

Co do balíčku vložit ? 

Vytisknutý reklamační formulář, fakturu a reklamované zboží. 

Reklamace bude vyřízena do 30 ti dní od přijetí balíčku od kupujícího. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík doporučeně službou PPL, na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím (opraveným, vyměněným). 

Pokud reklamace bude uznána jako neopravitelná, prodávající uhradí částku na účet kupujícího a to nejpozději do 30 ti dnů od přijetí balíčku od kupujícího. 

 

Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: reklamaceyiaf@email.cz