Vrácení zboží

Na vrácení zboží má zákazník nárok do 14-ti dní od přijetí balíčku od prodávajícího bez udání důvodu. Zboží však musí být v původním stavu (se štítkem, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod.). 

Pokud bude vrácené zboží jevit známky nošení, nebo bude bez původního štítku, zboží Vám zašleme zpátky a Vám zaniká nárok na vrácení zboží.

Jak postupovat ?

Zákazník je povinen zaslat zboží doporučeně na adresu: Výdejna Yes, I am fashion, 28. Října 240, Ostrava - Mariánské Hory, 709 00. Balík je nutno zaslat doporučeně a zachovat doklad o odeslání v případě ztráty balíku. Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá. Při zaslání balíku na jinou adresu bude zásilka vrácena zpět odesílateli a doba na vrácení zboží se neprodlužuje.

Vrácení zboží na ostravské výdejně: Zboží zakoupené přes eshop www.yesiamfashion.cz lze vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky na výdejně na adrese: Výdejna Yes, I am fashion, 28. Října 240, Ostrava - Mariánské Hory, 709 00. Nutné je mít sebou: fakturu k zakoupenému zboží, vyplněný formulář viz příloha - http://www.yesiamfashion.cz/odstoupeni.pdf. Zboží je možné na místě hned vyměnit za jiný produkt, který je vystaven na ostravské prodejně. Platbu za vrácené zboží posíláme do 14ti dnů od vrácení zboží na váš účet. Viz bod v obchodních podmínkách 6.5. 

 

Vrácení či výměna obuvi

Rádi Vám obuv, která Vám nesedí, případně se Vám nelíbí, vyměníme za jiný kus nebo Vám vrátíme peníze. Jak postupovat a jaké jsou podmínky? Nepoškozenou a nepoužívanou obuv Vám vyměníme do 14 dnů od doručení na Vámi uvedenou adresu. Ihned po přijetí zásilky s obuví, vždy doporučujeme pečlivě obuv odzkoušet a to v domácím prostředí. Při známkách venkovního nošení, bude Vaše výměna či vrácení zamítnuto. V případě vrácení zboží, je zákazník povinen vrátit obuv včetně krabice, ve které je obuv zabalena a to v původním stavu. V případě poškození, polepení nebo při známkách jiného poničení krabice, bude Vaše výměna zamítnuta a bude brána jako nesplnění obchodních podmínek. Zákazník tak ztrácí nárok na vrácení či výměnu zboží. Při zasílání obuvi vždy krabici zabalte tak, ať nedojde k poničení, v žádném případě nelepte adresu na krabici, tímto dochází k jejímu poškození. Peníze za vrácené zboží posíláme nejpozději do 14-ti dnů.

 

Co do balíčku vložit ? 

Vytisknutý formulář, fakturu a zboží v původním stavu. 

 

Vaše platba Vám bude vrácena na účet do 14-ti dnů od přijetí balíčku na účet zákazníka. 

Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: reklamaceyiaf@email.cz  

Reklamace

Reklamované zboží je zákazník povinen zaslat doporučeně na adresu: Výdejna Yes, I am fashion, 28. Října 240, Ostrava - Mariánské Hory, 709 00. Balík je nutno zaslat doporučeně, pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník. Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá. 

 

Co do balíčku vložit ? 

Vytisknutý reklamační formulář, fakturu a reklamované zboží. 

Reklamace bude vyřízena do 30 ti dní od přijetí balíčku od kupujícího. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík doporučeně službou GLS nebo Zásilkovnou na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím (opraveným, vyměněným). 

Pokud reklamace bude uznána jako neopravitelná, prodávající uhradí částku na účet kupujícího a to nejpozději do 30 ti dnů od vystavení rozhodnutí reklamace. 

 

Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: reklamaceyiaf@email.cz